fredag 3. april 2009

Våren i sikte

Da er årets første sykkeltur utendørs gjennomført. Og det i deilig vårvær. Det ble ingen mega-tur. Tvertimot. En ganske kort tur opp og ned Ekebergåsen fem ganger i veksling mellom sone 1 og sone 3. Omtrent en time og en kvart med full kontroll inklusive opp/nedvarming. Deilig å være i gang ute igjen. Nå gleder jeg meg allerede til å skli over hvite vidder på Vikerfjell. I morra går turen oppover. Det blir vel et aldri så lite bakkeløp da, tenker jeg :-) Så skal jeg glede meg hele påsken over at NSF ikke lot seg presse av Peter Muellers trusler om å trekke seg som landslagstrener og lot være å signere noen avtale utover den som allerede ligger der. Det var fornuftig gjort. Tenker vi kommer til å kose oss hele gjengen, både skøyteløpere og ledere. Mye sol ønskes alle!

Ingen kommentarer: