fredag 10. oktober 2008

Nå er det like før....


Jada, jeg vet det..... alt dette maset om at det er LIKE FØR en ny sesong starter (i morrra). Men, det er ikke det overskriften er innrettet på!
Det som også er like rundt hjørnet er det nyeste albumet til AC/DC!
Nå er ikke jeg noen ihuga AC/DC fan som kler meg i svart, løper til Fornebu i februar 2009 og tilber en viss mann :-) Selv om jeg som mange andre menn gjerne vil være litt "hard", iallefall med jern under skoa. Men, tittelen på den neste skiva er interessant: BLACK ICE. Det synes jeg passer veldig bra i forhold til denne bloggen og det de fleste her inne er totalt avhengig av. Jeg må innrømme at jeg har tjuvlyttet litt til albumet, og det er god gammel AC/DC sound her. Freskt og godt. Egner seg til å få opp adrenalinet før tøffe økter og løp. Så gjenstår det å se om det blir mye "Black Ice" i år, eller om det blir litt mer "Holiday on Ice". Uansett vil jeg etterhvert laste opp noen låter fra skiva til bloggen, slik at de som vil kan lytte litt. Men først gjenstår litt jobb for å få plass en passende "Widget", eller noe liknende......

Ingen kommentarer: