tirsdag 2. september 2008

Berlin and Gijon!! Here we come....!!

Puuh! Den siste tøffe treningsperioden før Berlin-leiren tok på! Da den siste økta på rulleskøyter ble gjennomført i sone 3 fra kl. 0645-0815 på NIH forrige fredag, var det rimelig tomt i Henriksens sete og lår :-) Men, det var helt etter planen, så her er det full kontroll, iallefall foreløpig......


Det passet iallefall godt med noen roligere dager før avreise til Berlin på torsdag. Som så ofte før, ble noen av disse rolige dagene avviklet med skiftenøkkel og fiskestang på Vikerfjell. Resultatet denne helgen ble varmtvann i kraner og dusj samt to flotte ørreter. det vil si: Full uttelling!!

I går pakket jeg en diger bag med alle mulige treningsremedier. Bag og sykkel ble deretter overlevert Reidar B. for videreforsendelse til Arne S som reiser med bil&henger på onsdag. Praktisk. Likevel må jeg nok supplere med en bag til og en ryggsekk. utrolig hva man trenger av stæsj bare for å skli noen runder rundt på en oval isflate.... Men, nå er jeg klar! Kun et par små økter til nå, så er jeg klar for avreise. Og reise er det forresten flere som gjør.



Leste at Sandefjordgutta skal delta i VM i Rulleskøyter i Gijon i Spania! Det er de beste nyhetene jeg har lest fra norsk skøytesport i år! Flott at Sandefjord går i bresjen for innovasjon. Det slike miljø og aktiviteter som bringer oss videre.....

Heia Sandefjord! Og lykke til, August, Jan Terje og Tormod. Dere våger å gjøre ting anderledes - Norsk skøytesport trenger dere!

Ingen kommentarer: