onsdag 27. august 2008

Gamle helter blir ikke yngre....



I helgen var det klart for feiring av min gode, og nå "gamle" kamerat Tor Håkon Holtes 50-årsdag.
Tiden går jammen fort og det dukker opp litt skrukker og fleskepølser her og der, men vi er begge like unge til sinns, nesten like spreke, og ut av den kjempebøtta med opplevelser vi har hatt sammen fra 15-16 årsalderen og frem til i dag øser vi ut mye latter og moro.
Selve markeringen ble avholdt på Sanden Hotel i Hokksund. Og jammen dukket både Bergh'en, Gare og Berglia opp også :-) Nesten hele banden fra tenårene samlet altså... Lenge siden jeg har kost meg så mye og lenge! Jeg mener at et jubileum ikke bare markerer det som har vært, men like mye betyr inngangen til en ny tidsepoke. Slike tidsepoker bør igjen gi livet nyanser av nytt innhold. Mitt bidrag til Tor Håkons kommende dager som aldrende herre var et fluefiskesett. Etter reaksjonen å dømme var dette gaven over alle gaver. Grunnleggende opplæring i kasteteknikk ble gjennomført på søndags formiddag og fisketur ble avtalt på flekken!! Da har jeg igrunnen oppnådd det jeg egentlig ønsket - dra "gammel'n" ut He, he.
Om det ble noe trening etter festen...... dream on ;-)

Ingen kommentarer: