torsdag 14. august 2008

Åråsen-Leirsund

Hva skulle vi gjort uten det flotte sykkelstistrekket fra Åråsen mot Leirsund?
Det er redningen når regnet eller andre merkverdigheter jager oss bort fra asfaltbanen på NIH.
Blogger og Erik Vea hadde en fin økt mellom regnbygene på strekket i dag.
Selvsagt var vi ikke alene. Mengder med syklister og skiløpere bruker strekket på 2,6 km til trening. Vi traff også Marja Haartsen, Emilie og Ivar Njøs som også hadde tatt seg en "tjuvtreningstur".
Veteranene gjennomførte en tøff og flott økt med relativt god snittfart. Bare fornøyde "tryner" etterpå (som bidet viser) :-)
...og i morra Erik, er det nye tak !!!

2 kommentarer:

Erik V sa...

Godt å ha Morten å ligge bak på friske rulleskøyteøkter. Om en stund skal jeg dra litt jeg også. 4x10 min i dag var jeg godt fornøyd med. I morgen kjører jeg drag på sykkel...Rosinbakken skal jeg fly opp i år

Morten sa...

Blomst til Erik for å være den første som legger inn kommentar på bloggen! Kan tenke meg at det var behagelig å ligge i vakuumet i går ja, særlig "hjemover" i motvinden. Men før jeg slipper deg fram, må du klare å gjennomføre 5 x 10 min
:-) Så kan vi starte diskusjonene. Ha det som rosinen i pølsa på bakkedragene i dag.