tirsdag 2. desember 2008

Saved my day!

Takk Kupper'n! You saved my day!
Takk gutter&jenter i "rød" gruppe, You saved my day!
Takk Julianna for en herlig fight med Silje, You saved my day!

Kupper'n fordi han kom bort til meg, der jeg sto og ventet på at skøyteskolebarna "mine" skulle dukke opp og fortalte meg at han syntes jeg gikk "nydelig på skøyter"! Hallo, jeg mener.....Kupper'n altså. Han fra radioen og TV og alle andre steder, selveste mr. skøytesport i dette landet, med 15,46,6...Han sa: "Du danser så lett og kjører flotte svinger, jeg så deg dra de andre her i stad...". Jeg fløt nesten utover isen i mine egne molekyler. Bedre melding har jeg aldri fått. Takk Knut, You saved my day!

Guttene & Jentene i "Rød gruppe fordi dere er en kjempepositiv gjeng som det er moro å jobbe med, og som fullførte 100-meterne deres i karusell-løpet i dag på imponerende måte. Jeg gleder med til hver tirsdag. You saved my day!

Julianna fordi hun før løpet var usikker på hvordan det ville bli å gå mot Silje (to år eldre), og sa at hun kom til å tape. Men, som tok i mot utfordringen min om å gi alt for å prøve å slå henne - og som tok "hansken", klinet til og vant med ett sekund! Jenter med et slikt vinnerinstinkt trenger vi! You saved my day!

Ingen kommentarer: