torsdag 20. november 2008

Tunge bein

I dag måtte jeg gjøre noen justeringer. Etter to tøffe treningsdager, var planen å legge på enda litt til.... Men det ble med tanken. Kroppen var daff, og beina tunge, og da jeg i tillegg hadde glemt trikot (for andre gang på ei uke..hmm..hmm (alder?)), ble det korte intervaller istedet.
Jeg er fornøyd med disse 15 dragene, men merket at "safta" forsvant etter 400m. Det er uvanlig. Jeg er derfor spent nå på helgas løp. Trenger litt overskudd for å få til et teknisk bra løp. Og i buskene lurer Eidsmo'n som har lada opp skikkelig denne uka med lette økter og RESTITUSJON!!! Her må det gjøres noe drastisk, og det fort! Jeg tror jeg begynner med en jævlig varm dusj, fortsetter med minst 9 timer "på øyet" og kjører en "Eidsmo" i morra med rolig sykling og en tur i badstua. Hvis jeg deretter får rundet av uka med et bedre måltid og et glass god rødvin, så tror jeg man kan si at jeg også har gjennomført en fullverdig restitusjon etter tøffe økter denne uka. Og det må til, for neste uke er minst like hard..... Ja, ja... bare rist på hu'e du... Men, jeg trur altså at dette må til, og at sesongen starter i januar, ikke i oktober, som noen prøver å innbille oss. Så frem til da blir det full spiker og flere ganger "tunge bein".

Ingen kommentarer: