lørdag 29. november 2008

Ekstremveko

Det har riktignok blitt noen slike uker etterhvert, og denne ser ut til å havne sånn "midt på treet". Den startet med en solid langtur på mandagen, rolig riktignok, men leeeenge. Deretter ble tirsdagskvelden fylt opp med terskeldrag-3 x 8 min pluss LIK-Mila på 16,03. denne gangen var Bakken sjanseløs. Han måtte dra noen runder ,og var derfor rimelig "mør" da jeg startet kjøret 1200m før mål. Sjøl var jeg ikke i kjelleren, så det ble et greit terskeldrag.

Likevel viste det seg at de siste dagenes trening hadde tatt på. Onsdagen var jeg bare dønn sliten og trøtt. Jeg kutta selvsagt ut all trening og det var smart, for kortintervallen i Max O2-fart, på torsdag gikk bra, selv om det var mye tung pust! Fredag var den like ungdommelige på plass på valle igjen. Etter en enkel overtalelsesrunde vannet "Snurrebarten" imndre bane, så "Spanjolen" og Henriksen fikk bra treningsis. Den tøffe O2 treninga gikk greit, selv om det alltid krever mye psykisk kraft å gjennomføre disse øktene. All honnør til banemannskapet på Valle denne dagen. Det er en gjeng med glade, service-mindede gutter som jeg setter stor pris på! Sånn skal det være! Service kalles det, og interesse for den jobben man har. "Blomst" kommer!

I morra er det min tur til å være heiagjeng. Samboerens yngste skal gå løp i Asker, og selvsagt må jeg være med der for å hjelpe og heie. Det blir nok ei økt på ettermiddagen også, men ikke noe blodslit da, bare litt "småkos". Men på søndagen er det nok ei Max O2-økt på Valle. Det nyttet ikke å hvile på laurbærne da jeg var atten, og det nytter garantert ikke nå heller!
Neste uke er det rolige dager igjen, før jeg krummer nakken og tar fatt på desember, som blir en solid treningsmåned :-)

Ingen kommentarer: